كنيسه مارجرجس بالمنصوره

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
كنيسه مارجرجس بالمنصوره

منتدى كنيسه الشهيد العظيم مارجرجس بالمنصوره

... كفايه أوى كده ... N613375522_4192541_7111
... كفايه أوى كده ... Sigpic3233_4

2 مشترك

... كفايه أوى كده ...

marygerges
    marygerges
    الآداره

... كفايه أوى كده ... Empty ... كفايه أوى كده ...

مُساهمة من طرف marygerges الخميس أبريل 23, 2009 6:53 pm

... كفايه أوى كده ... 98970913
    أسف يارب سامحنى واقف على بابك أفتحلى

... كفايه أوى كده ... Alhawe10

ياريت اللى بيقرا الموضوع يقراه كانه كاتب معايا وتكون صرخه وفضفضه مننا
    طول عمرى كنت أتمنى حب الناس وانى القى ناس تحبنى وأشكر ربنا أنى لاقيت اصحاب بيحبونى وبحبهم وبيعتبرونى أخوهم وأنا كمان بعتبرهم اخواتى فعلا ............
    لكن كتير ساعات بحب أفضفض واشكى ومبلقاش حد يسمعنى زيك انت لأن أنت اللى عارف ياربى أنا عايز أقول ايه من غير ما أتكلم ولا أشكى لكن حتى انى أجيلك وأطلب مساعدتك وانت الوحيد القادر أنك تحل مشاكلى حتى دى يارب أنا مقصر فيها .........
    وكل مره بعد ما بقع فى الخطيه بقوم وأقول مش راجع ليها تانى ....$خلاص دى أخر مره $ لكن الحقيقيه أن هى مش أخر مره ولا حاجه وبخلط تانى وبضعف قدام الخطيه من تانيه وبكل أنانيه بجرح قلبك عليا وعنيك اللى ديما عليا بخليها تبكى من صلابه قلبى عليك يايسوع..........
    كل مره بقول بكدب وأقول بس خلاص هانت دى أيام فاتت وخلاص راجع ليسوع لكن الحقيقه أنى برجع تانى لعدوة يسوع والخطيه اللى بتوجع قلب يسوع أد أيه أنا فعلن مستهلش اللى بتعمله علشانى ياربى وأد أيه أنا مستهلش النعم والمواهب والحاجات الكتير اللى انت مدهانى لأمتى هفضل كده.............
    لكن برضه يارب أنت عليك حمل أنا مش هقدر لوحدى أنا محتاج أنك تلمس قلبى لمسه............ هى لمسه000000000لمسه واحده بس ادوب قلبى الحجر ده..............وفى ألأخر هقول**لاتشمتى بى يا عدوتى لأتى أن سقطت أقوم**
    ومش هنسى أقول ***توبنى يارب فأتوب ***
    ... كفايه أوى كده ... Jesus-10

يا جماعه كل واحد يفكر لو دقيقه المسيح بالنسباله ايه ولا هو بالنسبه للمسيح أيه؟؟؟ ياترى هو يستاهل انه ياخد لقب أبن المسيح!!! .....انت فين بالنسبه لخريطه الله أين موقعك بالنسبه للمسيح .........قوم وأرجع تانى وقول معايا

&&&نفسى أقول كفايه .....لكل خطيه تعبانى &&&
    ده أنا مكسور من جوايا .....ومعاك هقوم أنا من تانى..

... كفايه أوى كده ... F604a010

قوم دلوءتى متتاخرش ..... قوم أرمى نفسك فى حضنه أشكيله على اللى تعبك
    ... كفايه أوى كده ... 0001rf5

متستناش واقول بكره متفتكرش نفسك لسه صغير ياما بنسمع عن أصحابنا اللى راحوا وهما صغيريين يا ترى انت لو مكانهم هبكون مكانك أيه وهتروح فين ................فكره مره واتنين
    t.b.s
    t.b.s
    مسئوله عن الدعايا

... كفايه أوى كده ... Empty رد: ... كفايه أوى كده ...

مُساهمة من طرف t.b.s الأربعاء مايو 06, 2009 1:43 pm

حلو اووى الكلام ده بس يا ريت !!! اقدر ادى ربنا كلمة راجل.. وبقي مع يسوع الصليبي حامل ..و علي كتفه و كتفي شايل .. الامى وخطاياي .. علشان اكون بالاكليل نايل .. شكرا علي الموضوع

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد أبريل 28, 2024 4:58 pm